Skriv gärna i min gästbok och berätta om de bastudofter du testat, upplevelsen i er bastu, ställ frågor om aufguss eller bara prata av dig lite.
202 inlägg.
Det var jag som hade vägarna förbi Härnösand och köpte bastudofterna smultron, blåbär och körsbärmynta. De var alldeles fantastiska och jag ångrar att jag inte köpte fler när jag ändå var där. När dessa tar slut blir det fler bastudofter, har du någon bastudoft att rekommendera? Kanske en topplista över dina favoriter?
Välkommen till min gästbok, här kan ni skriva om allt mellan himmel och jord. Men gärna om bastu, bastudofter och aufguss. Kanske ni har varit med på någon av mina sittningar på relaxen i Härnösand?
Välkomna! //Michael
Välkomna! //Michael
